środa, 20 lipca 2016

Pokemon Go :D

Hej :)

Od ponad tygodnia jesteśmy w Polsce. Pogoda nie była dla nas łaskawa i przez tydzień padał deszcz. Dopiero dzisiaj na niebie pojawiło się coś na kształt małego, zmordowanego słońca, które gdzieniegdzie przebija się przez chmury. 

Tak więc większą część tego urlopu spędziliśmy w domu, a co za tym idzie trochę się nudzimy. Dlatego pobraliśmy popularną ostatnio aplikacje Pokemon Go i biegamy po domu w poszukiwaniu małych potworków. Na chwilę obecną mamy 11 pokemonów i ta liczba ciągle wzrasta. Niestety mieszkamy na wsi, więc pojawia się ich tu stosunkowo mało. Z sentymentu zaczęliśmy oglądać stare odcinki pokemonów. Tyle emocji :D. Kwintesencja dzieciństwa. 

Nasze potworki :D. W tym 4 Weedle.


A Wy gracie w Pokemon Go?? :) Jak Wam się podoba idea tej gry? 

15 komentarzy:

  1. Ściągnęłam to z ciekawości tak, żeby "nikt mnie nie zagiął", haha :) Muszę przyznać, że aplikację włączam, kiedy mi się przypomni, a akurat jestem np. na spacerze. Być może niedługo też się w to bardziej wciągnę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pogodą niestety jest problem, dopiero teraz zrobiło się ciepło. Nawet nie wiadomo, gdzie wyjechać, żeby pogoda sprzyjała. A co do pokemonów- nie gram w to niestety. Pozdrawiam :) Charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetny problem właśnie gdy jest się w domu, żeby ruszyć tyłek :D ♥
    Zaczęłam grać i zamiast się nudzić w domu chodzę po osiedlu i szukam tych dziwnych stworzeń, haha!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pobiorę sobie w końcu Pokemon Go, bo ta gra wydaje się być bardzo fajna. Do tej pory miałam jakąś podróbę, ale mi się podobała. Wreszcie będzie pretekst do wyjścia z domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie akurat dzisiaj było bardzo słonecznie, a jeśli chodzi o grę to ja w nią nie gram, ale z tego co wiem to sporo osób się w nią, że tak powiem wciągnęło :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie dzisiaj pochmurno, ale mam nadzieję, że jutro wyjdzie słońce ;) dużo słyszałam o tej grze,ale sama jeszcze jej nie ściągnęłam ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. hah dzisiaj ściągnęłam tę grę :)) U mnie w Krakowie to połowa osob w to gra i tylko ludzie chodza po rynku z telefonami i szukaja pokemonów haha wyglada to zabawnie :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj gram w Pokemon Go to idealna opcja przy bieganiu aby miec dodatowa rozrywke! Czy tez przy spacerze z psem niestety pogoda u mnie ostatnio jest tak kiepska ze wychodze z domu tylko wtedy kiedy Leonard (moj maly niedzwiadek) musi wyjsc za potrzeba a tak nie ruszam moich szanownych czterech liter! XD Dlatego moje pokemony czekaja az bedzie ladna pogoda! <3
    O tak pokemony to esencja dziecinstwa az chyba sobie wlacze i obejrze ale to jutro bo dzisiaj juz pozna pora! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie przepadam za tą grą, strata czasu.. Za to bajkę uwielbiam! :p

    Pozdrawiam xoxo
    lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze jeszcze nie pobrałam tej aplikacji na telefon :'D

    Obserwuję ;)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie grałam :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam ale jeszcze nie grałam :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio coraz więcej o niej słyszę xD niektórzy powariowali i wgl szukają pokemonów w kościołach itp ;d haha sama nie zamierzam zaczynać :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*odwdzięczam sie za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, a jeżeli mogę wiedzieć, to dlaczego rzuciłaś psychologię? ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń