czwartek, 30 czerwca 2016

!0 miesięcy i "Gwiazd naszych wina" :)

Troszkę nas tu  nie było :). Dużo się działo przez ten czas, ale dzisiaj post o czymś innym :). A mianowicie wczoraj stuknęło nam 10 miesięcy. 

Poznaliśmy się dokładnie 29 sierpnia 2015 w godzinach wieczornych i od tamtej pory jesteśmy parą :D.Przez ten czas nasza najdłuższa rozłąka trwała jakiś tydzień, może nawet niecały. Mieszkamy razem, pracujemy razem, jemy razem (ale nie zawsze to samo!), właściwie to wszystko robimy razem (no może poza chodzeniem do toalety). Jesteśmy jak papużki nierozłączki :).



Z okazji naszej kolejnej miesięcznicy postanowiliśmy sobie obejrzeć pewnie już wszystkim znany film "Gwiazd naszych wina". Na pewno większość z Was go widziała, a przynajmniej o nim słyszała. Jest to romantyczny dramat z nutką komedii zwieńczony litrem łez Agnieszki w ostatnich 20 minutach. Płakałam jak bóbr, a Patryk się ze mnie śmiał (udawał że film go nie rusza, a gdy pierwszy raz go oglądał to też płakał!). Koniec końców musieliśmy przespać dzisiejszą noc na mokrych od moich łez poduszkach w akompaniamencie śmiechu Patryka (no nawet teraz się ze mnie naśmiewa).  



Wszystkim którzy jeszcze nie oglądali tego filmu, a mają zamiar to zrobić proponuję przygotować sobie paczkę chusteczek, albo od razu całą rolkę papieru (ewentualnie ręcznik) do ocierania łez, bo na 99% będziecie zalewać łzami swoje łóżko, ewentualnie inną powierzchnie na której zdecydujecie się oglądać ten film. 

16 komentarzy:

  1. Hah, ja też kiedy oglądałam ten film po raz pierwszy myślałam, że nie będę płakać, a na koniec po prostu nie wytrzymałam i płakałam jak dziecko :D
    Gratuluję już 10 miesięcy!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. słodko ♥
    fajnie jest odnaleźć swoją drugą połówkę:)
    http://k-kkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 miesięcy! Wow! Gratuluje :)
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęścia i wytrwałości :*
    może obs za obs ? jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw przeczytałam książkę, dopiero później włączyłam na komputerze. Ale słodko wyglądacie !
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny film, też się na nim popłakałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęścia i żeby za następne 10 miesięcy było jeszcze lepiej! Film super, również oglądałam i również płakałam. A chłopak się niech wyśmiewa do woli odegraj się przy następnej okazji :D
    Pozdrawiam Was i zapraszam do mnie!
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę dużo szczęścia i miłości <3 Razem z moim chłopakiem też niedawno mieliśmy 2 rocznicę :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziaaki ♥ Znam "Gwiazd Naszych wina' film super! Polecam również książkę! ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na poczatku czytalam ksiazke, a pozniej oberzjalam film, niestety nie zrobil on na mnie takiego wrazenia jak powiesc... rezyser pominal wiele istotnych dla mnie szczegolow ;)

    obserwuje i licze na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha ja nigdy nie miałam chłopaka xd Ale super, że jesteście już tak długo parą! A co do Gwazd naszych wina to zdecydowanie wolę książkę ;)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Wszystkiego dobrego.
    A film piękny.
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo szczęścia dla Was! :)
    Film oglądałam. Był cudowny :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę kolejnych miesięcy razem! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Wszystkiego, co najlepsze <3 Wytrwałości i szczęścia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń