niedziela, 31 lipca 2016

Pizza Time

Hej Kochani :)

Jako że przez cały tydzień widywaliśmy się tylko rano i wieczorem, dzisiaj postanowiliśmy sobie to nadrobić :). Zwłaszcza, że w piątek stuknęło nam 11 miesięcy i nie mieliśmy kiedy tego świętować :D. 


Mają nawet pępki :D

Wszystko zaczęło się dość niewinnie, bo mieliśmy jechać tylko zatankować samochód, kupić prezent dla siostrzeńca Patryka, który skończył w czwartek roczek i pojechać do niego z krótką wizytą. Ale jakoś szybko zachciało nam się jeść i zdecydowaliśmy się na pyszną, niedzielną pizzę (a właściwie to dwie) :). 



Dostaliście kiedyś sos do pizzy w pojemniku na zupę? :D

Już w domu dokonaliśmy konsumpcji i obejrzeliśmy Spongeboba Kanciastoportego :D. Jeśli go jeszcze nie oglądaliście to szczerze polecamy :). Jest tam dużo śmiesznych scen i raczej nie będziecie się przy nim nudzić :).

Tak więc niedziela minęła nam dość leniwie, ale takie dni też są potrzebne :). Mamy nadzieję, że Wy też miło spędziliście niedzielę.

To tyle na dzisiaj.. Musimy się porządnie wyspać, by jutro dobrze zacząć nie tylko nowy tydzień, ale i nowy miesiąc :D. Do zobaczenia już w sierpniu :).

28 komentarzy:

  1. Mniam, pizza!
    Ale bym ją sobie zjadła:/
    Uwielbiam takie leniwe niedziele, szkoda, ze nie sa czesto:D
    Ja dzisiaj jestem nocnym markiem ;p

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pizze! To jedyne jedzenie, które mogę jeść bez końca! :D

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę patrzeć na pizze, pracuję w pizzeri i mam dość tego smakołyku :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś tez go oglądałam :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pizzę, chociaż staram się jej nie jeść zbyt często :D
    Ja osobiście nie przepadam za Spongebobem :)

    http://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiał być bardzo fajny wypad
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi narobiliście ochoty na pizzę!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Za miesiąc rocznica, więc gratulacje i życzę miłości :*
    Pizza w niedzielę zawsze spoko :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, pizza zawsze poprawia nastrój xD A na dodatek jest przepyszna, ciekawy sposób z tym sosem w pojemniku na zupę, haha
    Pozdrawiam i również obserwuję :)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pizza łączy ludzi :) Szusz i Lew też je kochają haha:)

    Odpowiadam na każda obserwację

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo miłości <3 pizza to zawsze dobry pomysł!
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  12. O boże, te krówki są boskie!
    Z szybszym chodzenie spać to ja zawsze mam problem. Każdego praktycznie dnia mówię sobie "dzisiaj pójdę szybciej spać, by rano wcześnie wstać" a później orientuje się, że jest 2 w nocy XD
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku pizza! Uwielbiam pizzę haha! I nigdy nie dostałam sosu w pojemniku od zupy. A co do Spongeboba to lubię go oglądać, a raczej lubiłam. Odkąd zaczęły się wakacje nie miałam ani razu włączonego telewizora. Oglądam tak dużo seriali na laptopie, a 'w telewizji nigdy nie ma nic ciekawego'.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to dopiero mam wielką ochotę na pizzę :D Idealne danie na różne okazje :D Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pizze, ja jestem wierna sieci Da'grasso ;) bardzo smakowicie to wygląda!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuuu! Przez Was aż zgłodniałam! A już od dawna mam tak wielką ochotę na pizzę! :( No nic.
    Wam życzę wytrwałości, szczęścia i duuuużo miłości <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli mam już pomysł na kolejny obiad, zrobię pizzę, drożdże i inne składniki są, więc z pewnością mąż i syn się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza pizza :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Spongeboba :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super niedziela :) Takie leniwe dni są zawsze potrzebne :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że tutaj też po włosku ;3 pizza w każdy dzień tygodnia jest niezawodna ;3
    pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie spędziliście dzień :) Pizza wygląda bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń