środa, 27 lipca 2016

Gdzie jest słońce??

Hejka :D

Czy u kogoś świeci dzisiaj słońce?? :) Bo u nas więcej go nie ma niż jest :/. Ta pogoda już mnie dobija.. Rano pada, za 2 godziny jest 25 stopni i piękne słońce, a chwilę później znowu pada deszcz.. Nie wiadomo w co się ubrać na taką pogodę.


Dziękuję za wszystkie słowa wsparcia pod ostatnim postem :D. Niestety nie zostałam zatrudniona w kwiaciarni :). Nie byłam osobą której szukali, ale przynajmniej nauczyłam się robić bukiety :D. I bardzo to lubię. No ale pracę muszę znaleźć. W sumie zostałam zaproszona na dzień próbny do Sinsay, ale nie wiem czy tak na prawdę chcę tam pracować.. Praca w sieciówce raczej nie należy do tych "fajnych" :D. Przynajmniej ja się tam średnio widzę :). No ale spróbować nie zaszkodzi :). 


A teraz czas zrobić coś produktywnego i odwiedzić Wasze blogi :D. I może coś zjeść :). Miłego dnia :D.

PS. Co sądzicie o mnie w wydaniu długowłosym?? :D

33 komentarze:

  1. U mnie słońce cały dzień :). Powodzenia na dniu próbnym :).

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda w kratkę, wyjątkowo zimne są te wakacje. Powodzenia z pracą! na pewno nie będzie źle ja pracuję w hipermarkecie i nie narzekam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie słońce było cały dzień, wieczorem burza, ale krótka;)
    Szkoda, że nie dostałaś tej pracy, mimo wszystko, spróbować gdzieś indziej trzeba!^^

    Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie miny:D aż mi się humor poprawił xd będzie dobrze trzyammy kciuki:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to u mnie taka sama pogoda, albo niech pada, albo niech będzie ciepło, niech się ta pogoda wreszcie zdecyduje. Zawsze możesz popracować trochę w sieciówce, a w międzyczasie szukać czegoś lepszego :)
    Pozdrawiam!

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na szczescie pogoda dopisuje :D
    obserwuje i licze na rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie słońce! ;)
    Trzymam kciuki za znalezienie odpowiedniej dla Ciebie pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, u mnie dzisiaj pochmurna pogoda. :(
    Masz przepiękne oczy! Świetne włosy. :)

    Obserwujemy?
    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie również tylko trochę słońca ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie często sa burze..;/ kiepsko, ale słyszałam że w sierpniu ma być upał :D
    Świetny post :)
    Mój blog
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie raz swieci slonce,raz sa chmury i tak w kolko

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też brakuje słońca, pogoda w te wakacje średnio mi się podoba..
    Bardzo ładnie Ci w takich włoskach. :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie dzisiaj duszno i smutno :) a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pogoda jest dokładnie taka sama. Dobijające :(
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na szczęście pogoda dopisuję!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powodzenia w sinsay :)) U mnie pogoda bardzo zróżnicowana raz pada a raz jest słońce :/

    https://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia! Nie skreślaj od razu sinsay, może akurat będzie fajnie! :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Very gooood!!!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie rano było brzydko, ale całe szczeście, bo się wypogodziło :D powodzenia w pracy!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. No niestety pogoda nas ostatnio nie rozpieszczała, ale od wczoraj u mnie śliczne słoneczko na niebie :)

    Obserwuję!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A u mnie dzisiaj było bardzo słonecznie, nawet zdążyłam się trochę opalić :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też świeci prawie cały czas. Na pewno znajdziesz jakąś fajną pracę, która ci się spodoba. Powodzenia :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie słońce wczoraj wyszło dopiero koło 17, bo tak to cały dzień było pochmurno, ale na szczęście udało mi się w.pełni je wykorzystać.

    Powodzenia w znalezieniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie pogoda cały czas jest zmienna. Ale miejmy nadzieję że ten tydzień będzie słoneczny :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto próbować szukać nadal pracy,jak nie ta kwiaciarnia to następna,życzę powodzenia :)
    Ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ten sam problem z pogodą... Otwieram oczy pada.. za chwilę termometr pokazuje 30 stopni, a słońce grzeje w karczycho... wyjdziesz na dwór w krotkim ubraniu, znów zacznie padać i tak codziennie ;/

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak to mówią, żadna praca nie hańbi, ale powiem szczerze, że nie najlepiej wspominam pracę w sieciówce. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie straszna burza :/
    obserwuję :) kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie raz słonce raz a raz deszcz z burzą ;) Ciężko ogarnąć tą pogodę :(
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Instagram

    OdpowiedzUsuń