piątek, 5 sierpnia 2016

Weekend :)

Hej Kochani :)

Już piątek :). I wreszcie świeci słońce :D. Nawet poszłam dzisiaj na spacer. Bardzo mi tego brakowało. 

Ten tydzień był bardzo intensywny :). Zaczęłam zarabiać przez internet i poświęciłam temu sporo czasu :). Ale pierwsze wyniki już są :D.Przy okazji założyłam bloga poświęconego właśnie tej tematyce [KLIK]. Co więcej zaczęłam współpracę z pewną firmą kosmetyczną i spędziłam sporo czasu na szkoleniach i wszelkiego rodzaju webinarach :). Prawie zabrakło mi czasu na jedzenie :D. Na szczęście wszystko już trochę poogarniałam i znalazłam czas dla Was :). 


Zaczynam się robić głodna i zaraz pewnie pójdę zrobić sobie obiad. Dzisiaj mam w planie placki z cukinii, bo biedna czeka już od niedzieli w lodówce :D. Powinnam trochę popracować nad moim żywieniem, bo od 5 dni jem tylko jakieś kanapki i popijam colą :). Aż wstyd przyznać. Liczę na to, że zmotywujecie mnie choć trochę do mojej walki z fast foodami i niezdrowym żarciem :D.



Jeśli w niedziele będzie piękna pogoda to pójdziemy z Patrykiem na basen :D. Chociaż on jeszcze o tym nie wie :). 

Na tym kończę dzisiejsze wywody :D. Zapraszam Was na mojego drugiego bloga [KLIK], a jeśli ktoś jest zainteresowany pracą w firmie kosmetycznej (zaznaczam, że nie szukam konsultantek) to możecie śmiało pisać na e-mail lub w komentarzach :)

13 komentarzy:

  1. Jaciee, wszystko wygląda przepysznie! Świetny weekend :))))

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w tym zarabianiu :D jeśli faktycznie jest to korzystne to z chęcią będe wpadać na bloga i dowiadywać się więcej :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności na zdjęciach. Aż sama zgłodniałam :) A co do nadrabiana zaległości w internecie - sama dobrze wiem, jak łatwo podczas tej czynności przepaść... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się głodna zrobiłam :P
    Co do niezdrowego jedzenia, to warto z niego zrezygnować, ale trzeba pamiętać, że wszystko jest dla ludzi i raz na jakiś czas można sobie pozwolić :)

    mystery-identity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda przepysznie! Udanego wyjścia na basen :) OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jakie pyszności, aż się głodna zrobiłam ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Również liczyłam na to, że w ten weekend pójdę na basen, jednak pogoda się u mnei zepsuła :( Cały tydzień jak byłam w pracy było gorąco i pięknie, a teraz szkoada gadać :/ Życzę udanego weekendu :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam zamiar zarabiać przez internet, ale nie lubię spędzać dużo czasu przed laptopem, tak więc zrezygnowałam. Tobie życzę powodzenia :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj było ciepło ;) tez mam czasem takie plany, o których inni nie wiedzą XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chciałabym zarabiać przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zgłodniałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam placuszki z cukinii *.*
    Wspieramy Cię w walce z fast foodem! Fast food to zło xd pozdrawiam
    http://velas-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń