piątek, 12 sierpnia 2016

Koncert Sylwii Grzeszczak :)

Hej :)

W niedzielę pogoda dopisała, więc wybraliśmy się na Gorący Potok w Szaflarach. Niestety było tak dużo ludzi, że o pływaniu można było zapomnieć :D. Ale i tak nie żałujemy. Poza tym, że utknęłam w zjeżdżalni to było całkiem fajnie. Spędziliśmy tam tylko 2 godziny, bo w planie mieliśmy jeszcze koncert Sylwii Grzeszczak.

Jakiś filmik z youtube :)

Staliśmy w korku chyba przez 1,5 godziny i tym sposobem na koncercie byliśmy koło 18:30.. A koncert miał być o 18. W połowie drogi już mówiłam, żeby zawrócić, bo i tak nie zdążymy, a tu niespodzianka. Sylwia też miała opóźnienie :D. Tak więc zdążyliśmy. Sylwia ma taki piękny głos *.*. Szkoda, że nie śpiewała trochę dłużej. Mam nadzieję, że kiedyś tu wróci :). Oczywiście nie mamy żadnych zdjęć ani filmików, bo nasze telefony się rozładowały jeszcze zanim tam dojechaliśmy. 

Kolejny filmik z youtube :)

Co najlepsze.. Po koncercie chcieliśmy jechać do domu i... staliśmy w korku NA PARKINGU przez 2 godziny :D. Chyba nie tylko my przyjechaliśmy tylko na koncert Sylwii :).

O 21 był jeszcze koncert zespołu IRA, ale niestety Patryk się nie ubrał i trzeba było wracać :D. Chociaż w domu i tak byliśmy dopiero o 23. 

>>>  <<<

Koniec rozgadywania się o koncercie :D. Dzisiaj mamy już piątek.. Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Patryk chodzi do pracy, ja troszkę dorabiam w internecie i ciągle szukam jakiejś pracy.. Ale chyba mam zbyt wysokie wymagania :D. Czemu tak ciężko jest znaleźć pracę, w której niedziele są wolne i nie pracuje się w jakichś dziwnych godzinach? Z takim podejściem chyba nigdy nie znajdę pracy :P.

Jeśli ktoś chce sobie dorobić (i w sumie to nawet nie mało) to zapraszam na mojego drugiego bloga i nową stronę :).




18 komentarzy:

  1. Uwielbiam jej piosenki! Musiało być świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te korki ;) a z pracą to tak jest, że ciężko znaleźć fajną, dobrze płatną i w normalnych godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ją ;D na pewno świetne doświadczenie ^^
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Tamta dziewczyna'' wpada w ucho ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie się jej słucha, ale nigdy jakoś tak za nią nie szalałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo zazdroszczę! <3
    Ja nigdy nie byłam na żadnym koncercie, a szkoda.
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Sylwię Grzeszczak! Mam jej płytę i znam z niej większość kawałków. Niestety jeszcze nie udało mi się być na jej koncercie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam :(
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wracałam osttanio z koncertu zespołu Enej też zanim wyjechaliśmy z parkingu to sobie postaliśmy haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być naprawdę fajnie :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega ma głos :) wiec fajnie usłyszeć ją na żywo :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  12. Może to wyda się śmieszne, ale do dzisiaj nie miałam pojęcia kim jest Sylwia Grzeszczak xd Ale na zespół Ira bym poszla :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w zeszłym roku na jej koncercie i z przyjemnością wybiorę się ponownie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słuchamy Sylwii Grzeszczak, ale na koncert zawsze fajnie się przejść :D pozdrawiamy :*
    -----
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam na jej koncercie, ale lubię jej piosenki, wpadają w ucho :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te emocje towarzyszące koncertom! Ach, jak dawno na takim byłam!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojeju zazdroszczę koncertu, musiało być super:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń