środa, 2 listopada 2016

Thirty

Hej Kochani :)

Ostatnio nie dzieje się zbyt wiele. Tak jak mówiłam przemalowaliśmy pokój na kolor "pejzaż zimowy". Na zdjęciu poglądowym wyglądał trochę inaczej, ale może to wina oświetlenia. Poza tym nie działo się kompletnie nic. Nic poza tym:





Ale nie o tym dzisiaj :). Chciałam Wam pokazać aplikacje na telefon, która mi się bardzo spodobała, a jakoś nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Nazywa się "thirty". Chodzi  niej mniej więcej o to, że wybieramy sobie jakiś "challenge" i wykonujemy go codziennie przez 30 dni :). Nasze wyzwania mogą być różne, od codziennego czytania, przez naukę rysowania po nawet liczenie kalorii czy codzienną dawkę śmiechu :). Aplikacja jest zarówno na iOS, androida i windows phone :). Mnie osobiście ta aplikacja bardzo motywuje do działania (pewnie dlatego, że nie chcę żeby ktoś widział jaka jestem leniwa :D). Jeśli ktoś też potrzebuje takiego "nadzoru" to ta aplikacja jest dla niego :). 


Jeśli mieliście już do czynienia z tą aplikacją, to dajcie mi znać co o niej myślicie :). No i zapraszam do obserwowania mojego profilu :). Mój nick to: Ronniex33

Ps. Jutro idziemy na siłownie :D. Zdam Wam relacje z tego jak nieudolna byłam (bo zapewne tak będzie). I zapraszam na mój instagram: KLIK


5 komentarzy:

  1. Mi by się przydała taka apka do regularnego ćwiczenia. Od dziś zaczęłam, ale mam nadzieję, że wytrzymam dłużej niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity deserek, aż narobiliście mi ochoty!:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o tej aplikacji. Świetne zdjęcia! Na sam widok, aż zgłodniałam :p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta aplikacja, muszę sobie ją ściągnąć :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam kontaktu z tą aplikacją :) Nie wiem jak to się stało, ze jeszcze nie obserwowałam tego bloga :P Już się poprawiłam! Miłego!

    OdpowiedzUsuń