poniedziałek, 24 października 2016

Jesień :)

Ahoj!

Wracamy po dość długiej przerwie.. Znowu. Niestety w tym czasie zarówno mnie jak i Patrykowi coś stało się z plecami i ostatnie o czym myśleliśmy to blog ^.^. Na szczęście już jest lepiej, przynajmniej ze mną.

Wczorajsza wycieczka :)

No i w końcu mamy piękną, złotą jesień :). Od razu mam więcej chęci do działania. Od listopada mamy zamiar zacząć chodzić na siłownie, a w sobotę jedziemy kupić farby do malowania ścian, bo szykuje się nam malutki remont. Mamy jeszcze kilka mniejszych i większych planów, ale o tym innym razem :). Na razie nie chcę zapeszać. O wszystkim będę Was informować. 


PS. Macie jakieś propozycje filmów na jesienne wieczory? :)
Ps2. Zapraszam Was na mojego nowego instagrama: KLIK


4 komentarze:

  1. Fajnie, że znowu jesteście :) Stęskniłam się kochani :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciągle jest brzydka pogoda ;/ jakieś fajne filmy mam u siebie w zakładce filmy XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda jest faktycznie brzydka i nielicznymi dniami ładnej jesieni można się cieszyć :( powodzenia z siłownią, ja nie mam motywacji.

    ps. wczym chcą utworzyć też na telefon - dobra wiadomość prawda?:)

    OdpowiedzUsuń